Det behøver ikke at være svært, dyrt eller tidskrævende at sætte brugeren i centrum. Det handler først og fremmest om at vide, hvad man som forretning vil, og hvad kunderne/brugerne har behov for. Jeg hjælper dig med at finde “the sweet spot” mellem din virksomheds strategi og kundernes behov.

Jeg har 20 års erfaring fra den digitale del af kommunikations-, marketing- og it-branchen. Min erfaring stammer fra både bureau- og virksomhedssiden.

Jeg har arbejdet som UX’er og digital forretningsudvikler, siden disciplinen blev introduceret i Danmark i starten af nullerne. Derudover er jeg ekspert i markeds- og kundeundersøgelser, og jeg er en garvet projektleder.

Jeg kan indgå i projekter fra start til slut eller byde ind på enkeltstående opgaver indenfor mine kompetenceområder.

CV

2017 – Selvstændig konsulent og freelancer

2014 – Projektleder, Kommunikationafdelingen – VIA University College

2009 – Teamleder, UX & Creative – Creuna

2006 – Seniorkonsulent, Research, strategi & UX – Digitas Lbi

2003 – Kommunikationskonsulent, Research, Strategi & UX – Tribal DDB

2002 – Analysekonsulent, Kvalitativ afdeling – Tranberg Marketing

2000 – User Experience konsulent, Center of User Experience – Framfab

2000 – Cand. Mag. I Medievidenskab med speciale i undersøgelser af internetbrug – Aarhus Universitet

Certificeringer

2019 – Grafisk facilitering – Go Process

2017 – Systemisk projektledelse – Rambøll/ATTRACTOR

2017 – Procesledelse – Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

2014 – PRINCE2 Foundation – AXELOS